Torsdag 25 augusti 2011

Hallådär! Nu har första dagen på högskolan varit och jag trivs! Bara jag får lära känna lite fler kommer jag nog trivas ännu bättre! :)
Igår var det n0lleskyltar som skulle göras, och sen var det fest på kvällen. Dock åkte jag hem på förfesten, för jag hade möte med mina hyresvärdar. Men ikväll tänkte jag kika in folket lite mer :) Idag är det Skattjakt, vinbrännboll, mellanfest och sedan temafest rockparty ikväll :) men eftersom att jag är en tråkig pluggis funderar jag på att skippa festen :P Men vi får se hur dagen skrider fram.. Jag kanske hinner ändra mig :) Jag ska i alla fall vara med under dagen(dock tänker jag inte skippa mina första föreläsningar nästa vecka som vissa Fogdrar gjorde under sin n0llning). Jag hoppas hoppas hoppas(!) att min n0lleskylt inte blir riven av Överfograrna. Jag kunde ju inte vara med på granskningen igår, så jag hoppas att det inte händer idag.

Aja, nu ska jag inte skriva mer :) vi får se om jag hinner med en liten uppdatering imorgon innan nästa aktivitet drar igång :)

PUSS! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0