Tisdag 16 augusti 2011

Hej och hå. Igår gick första flyttlasset till nya lägenheten! Usch va mysko det känns att säga så egentligen :S Men nu är det bara en vecka bort innan alla mina närmaste och jag sitter på olika platser(Inte jag och Lotta då, eftersom vi ska gå samma utbildning i samma stad :)). Jag glömde ju så klart kvar kameran i bilen, så jag knäppte inga kort.. Men jag tänkte att jag skulle fixa det på söndag när jag verkligen har kommit på plats. Bläää, jag får nästan ångest när jag tänker på det. Men men, glada tider ska det vara!

Idag ska jag försöka tvätta av min gamla cykel, så den inte är lika mossig när jag tar med den till Gävle. Sen ska jag även säga hejdå till alla på sången idag. Hoppas att de inte blir allt för ledsna! Men det ska nog gå bra :)

Oops! Dags att röra på påkarna! Tjingeling! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0