Söndag 21 augusti 2011

Tjingeling! Då är det första gången jag säger hallå ifrån Gävle; min numera permanta bostadsort :)
Allt har gått har gått jättebra och nu har jag kommit på plats. Det kändes verkligen trist att mamma skulle åka, men jag måste väl börja vänja mig...Men men, imorgon kommer Mats in och guidar mig runt :) börjar redan hitta lite, men han får visa mig lite mer grundliga affärer o.s.v. På tisdag kommer Lotta upp, superskoj! Eftersom vi börjar på onsdag, vore det lättast om vi sov hos mig :) Hoppas att hon hittar boende snart, så vi kan börja umgås lite mer på fritiden och sånt :)

Jag har knäppt lite bilder på hur det ser ut, hoppas ni gillart! :)


Garderoben - öppen/stängd


Hallen från mitt rum.


Hallen och korridor till mitt rum + badrum.


Köket.


Mitt rum.


Mitt rum.


Min balkong.

Jaha, såhär bor jag justnu :) Jag har bytt adress, men har kvar mitt mobilnummer. Hör av er bitches!

/K.

Postat av: Pernilla

Åh, vad fint och stort det va! Typ nått sånt jag hade hoppats på att få oxå. Är inte alls avo! <3



Sv: Nejdå, det kändes bara värre än det va :P Men min mor har magiska krafter :)

2011-08-21 @ 20:14:25
URL: http://pernillagladh.blogg.se/
Postat av: annelie berg

Ååå vad fint Kim! Jag längtar tills jag kommer hem i september så vi kan träffas! :) Hoppas pappa är snäll på dej!

2011-08-22 @ 17:03:04
URL: http://recently.se

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0