Torsdag 7 april 2011

Hallå!
Nu känns det att det har blivit vår! Solen lyser, det blåser sådär lagomt mycket, snön har smält bort suuuperfort och JAG ÄR SÅ GLAD! Nu känns det att sommaren snart är här, då väntar massa roligheter!
Alanya, Göteborg, balen, studenten(!), jobba, P&L och Österrike! Fy fan va jag längtar. Det enda tråkiga är väl att alla allergibesvär börjar -.-

Idag är jag LEDIG ifrån skolan. Eller.. vi har ju bara ekonomilektion och då fick typ alla jobba hemma eftersom vi ändå bara ska plugga till provet vi har nästa vecka. Awesome. Har i alla fall gjort klart engelskaläxan vi fick eftersom vår lärare är borta, så en sak mindre att göra. Kanske ska käka någon lätt lunch för att sedan ta mig en promenad i det härliga vädret. Funderar på att försöka få med mig systra mi om hon vill! Sen blir det till att plugga Internationell Ekonomi hela dagen, och förhoppningsvis får jag då bättre betyg på nästa prov!

Måste även ta mig tid någon dag för att hälsa på älskade mormor och morfar som är hemma ifrån España!
Nej, nu ska jag ta med mig ipoden ut och sitta på altanen och plugga lite :) Måste se till att få lite frisk luft även fast jag inte är helt frisk! :) PUSSHEJ! /K.

Du får mig. Det känns som allt kan börja nu. Jag ger mig. ♥

Postat av: annelie berg

GLÖM INTE en tripp till Stockholm!!

2011-04-07 @ 18:13:07
URL: http://annelieberg.se

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0