Fredag 1 april 2011

Hallå hallå! Idag är det första april, och ingen har lyckats lura mig... än. Hoppas att ingen lyckas heller :)

Idag har det varit en lugn skoldag, med undantag för att mina "vänner" fick något fnatt idag och skrattade åt typ allt jag sa. Men annars helt okej. Har lyckats överleva idag utan att hosta för mycket.

Imorgon är det högskoleprovet.. Snacka om att jag är nervös! Men jag kan inte göra annat än mitt bästa. Men jag kommer nog öva på några övningar ikväll - bara för att jag inte har något bättre för mig.
På kvällen imorgon ska vi till Bea och ha det lite trevligt :) Antingen fira för att det gick så bra på HS-provet eller dränka våra sorger ;)

På söndag får jag fint besök, det gillas mycket mycket mycket!




Postat av: annelie berg

Inte ett dugg förvånad över att ingen lyckats lura dej!

Lycka till på högskoleprovet, det kommer gå hur bra som helst! :)

2011-04-02 @ 00:12:51
URL: http://annelieberg.se

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0