Torsdag 16/9 2010

Long time no see! Nu var det ju ett tag sen jag skrev, ca tre veckor sen! På dessa tre veckor har jag hunnit med mycket kan jag säga!

-Barcelona var helt awesome! Ni kan få en liten visning i bilder senare :)
-Rock for Moc var också helt underbart! Det var så skönt att vara tillbaka och Billion Dollar Babies var bäst!
-Körrepetitionerna har gått fantastiskt bra och vi har snart konsert.
-Jag kör bil mer och mer nu!
-Vi har firat Caroline som fyllt 18år m.m.

Idag har jag i alla fall varit i skolan till 12, vi hade endast projektarbete och Marknadsföring. Efter skolan åkte jag till farmor och farfar. Åt lunch och fikade där. Skulle ner på stan och köpa en jacka också. Tror ni inte att största storleken var 38? Kul -.- Jag som verkligen ville ha den där jackan! :(
När jag kom hem har jag hunnit tvätta, plocka med mina skor och gjort engelskaläxan. Snart ska jag ta och plocka upp lite kläder på rummet och sedan skriva av det viktigaste från marknadsföringen. Och jag måste komma ihåg att äta i tid till träningen ikväll! :) Hoppas att ni få, men trofasta läsare mår bra!

/K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0