Tisdag 28 september 2010

Hallåj. Har för ca 30 min kommit hem från skolan. Hade ingen svenska idag och ingen estetisk verksamhet, vilket betyder att jag slutade 13:15! Awesome. Mattelektionen gick förvånansvärt bra idag! Till skillnad från vad den brukar göra. Lika så ekonomin och spanskan.

Imorgon slutar jag 13:50 p.g.a ingen svenska då heller! Funderar på att ta med mig kameran och knäppa lite höstkort. Ska ta och gå och kika lite på stan en stund innan kören och då kanske det till och med blir en sväng efter kören också. De har ju "Tjejkväll" imorgon i Plus med massa erbjudanden och grejs. Letar inte efter något spec (bara en jacka och det finns det inte i min storlek i avesta!) utan ska bara gå och kika lite. Kanske sätter mig och fikar och pluggar någonting. Ska nog ta mig till Bibblan i alla fall och låna några skivor och leta efter en 1000sidor-bok. Funderar på att läsa typ Charlotte Brontë eller Jane Austen, vet inte än. Men då blir väl Maggan glad i alla fall! 

Träning ikväll också! Hoppas att det blir en bättre träning idag till skillnad från igår. Helt värdelös. Fattar inte hur man kan sitta och klaga på någon fastän man inte klarar av sakerna själv! BLÄ! 

Nu ska jag i alla fall ta och gå och handla lite kaffe, börjar bli slut i burken! Sen blir det väl att plugga Filosofi. Har ju prov på fredag!  Aja, hörs! :) /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0