Söndag 26 september 2010

God afton kära läsare :)
Har haft lite bloggtorka igen, men hoppas att det inte gör något. Jag har typ ignet viktigt att säga och jag är inte heller riktigt pepp på livet just nu. Funderar även på att byta blogg - vad tycker ni?

Har bara varit hemma idag, men ska snart ut på en dejt med Emelie ;) Sen blir det ku efter det.
Igår var jag först i Grytnäs Kyrka och hade konsert med Avesta Musikskolas Flickkör, sen sjöng vi för Rotary International. Gick superbra och vi har kommit en bra bit in i samlandet av pengar!
Efter det gick jag till Trapper där arbetskollegorna satt och käkade lite. Hängde med till Evelina och sedan åkte jag hem när det skulle på krogen. Hade dock velat följa med, eftersom detta är min sista lediga helg på ett tag "/ Men men, hade bara skjuts innan 23:00 så.

Hörs då! ;) /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0