Måndag 27 september 2010

Hallå. Har inte hunnit med att göra så mycket än. Var i skolan tidigare i alla fall. Det var ju typ värdelöst. Gjorde typ ingenting på Mode, det var bara jag, Caroline och Lotta på Adm som vi hade och Svenskan och Engelskan sög. Sten pratade med mig idag på Engelskan och sa att provet inte hade någon påverkan typ för han vet att jag kan så mycket bättre. Skönt att höra! Men jag grämer mig i alla fall över det.

Nu när jag har varit hemma har jag inte gjort så mycket. Har ugglat television och käkat. Sitter typ och väntar ut tiden nu tills jag ska dra på träning.

Btw, någon som vill köpa ett par Converse?
Jag har ett par som jag tänkte sälja för 350:-, strl 41. OANVÄNDA! Hör av dig om du är intresserad :)


Dålig kvalité på cam-bilder, jag vet! /K.


Postat av: annelie berg

Meeen va faasen, är det sant? Varför tror man att det ligger i Tyskland? Ååååå!!

2010-09-27 @ 17:07:23
URL: http://annelieberg.se
Postat av: Bea

Jag är intresserad av skorna, men vill så klart kolla på dom irl och prova.

2010-09-28 @ 22:36:41

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0