Fredag 8 oktober 2010

Hej i höstmörkret! Nu när jag kliver upp om morgnarna så är det nästan bäcksvart ute. Lite sorgligt att vintern är på väg. But what can you do, what can you do...

Hade affärsjuridiksprov igår. Gick hyfsat bra. Kom inte på alla svar och sånt men det gick väl. Åkte till Borlänge med mor efter det, slutade ju faktiskt 10:30! Åkte till kupolen i förhoppning om att hitta skor och höst-/vårjacka. Men icke sa Nicke. Hittade inte en enda grej som jag skulle ha. Men såklart var vi in på Lager 70 Insjön, och där shoppade jag loss! Sen gick vi också in på DollarStore. ÄLSKAR DOLLARSTORE! Hela mitt liv kommer vara från DollarStore en vacker dag.
Fick övningsköra hem också, det gick rätt bra! Var lite seg och sånt i rondellerna, men jag kom ju framåt i alla fall! Efter Hedemora hamnade jag mellan två långtradare, varav den bakom mig låg tätt som fan efter. Men mamma tyckte inte att jag skulle köra om :S

Idag sydde jag klart min tröja på Mode. Den blev ful som fan. Nu har jag ingenting att göra förrän mitt garn kommer. Och läraren har inte ens skickat efter det än. Kommer typ få sitta och vänta och göra ingenting i typ tre veckor. Sen var det engelska och lektionen flöt på som vanligt. Maten var icke god i skolan idag! Filosofin flöt också på ganska bra faktiskt. Bea följde med hem och provade skorna som hon eventuellt ska köpa. Nu sitter jag här och väntar på Emelie som snart kommer och hämtar mig. Vi ska förbi Willys och handla till källarn, sedan äta pizza innan vi ska jobba i källarn :) Mysigt värre!

Åkte på att jobba imorgon, när vi har första hemmamatchen mot Örebro! :( Blä! Hoppas att detta inte händer fler gånger, för då djävlar!

Köpte en ny hårddisk igår också på Elgiganten. En extern hårddisk med 1 TB. Förhoppningsvis har pappa även hittat ett företag i Falun som kanske kan fixa min gamla hårddisk! I så fall ska jag lägga över allt på den nya och även bränna ut bilderna på skivor som jag ska vara väldigt, VÄLDIGT, väldigt försiktig med!

Men nu ska jag ta och kika runt lite på bloggar innan Emelie dyker upp :) Mors! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0