Lördag 6 november 2010

Tja! Det känns som om jag har fått tillbaka min blogglust! Bloggar oftare nu än för några månader sen i alla fall!

Gårdagen sög ju. Jag satt ensam hemma och tröståt B&J's, frysta hallon, choklad och smågodis och drack Coca-Cola. Dessutom så ställde jag mig och dammsög hela huset. Wtf liksom? Men jag blev så jävla trött på att det ser ut som det gör här hemma. Blä! Skaffa egen lägenhet? JA TACK! Längtar som fan.

Fick lite roliga sms igår, nå mer säger jag icke. Däremot kom min far hem vid 03:00(?) och jag vette fan va han höll på med! Skramlade och hade sig. Sova kunde jag inte i alla fall.

Jag vaknade vid 10 idag. Kolla fb lite, käka frulle, uggla tv och sedan tog jag en hurtis runt älvpromenaden på 1h. Det satt fint de! Det var jätteskönt att vara ute och gå. Ska nog bli en helgvana så länge det går :) Nu sitter jag med hårinpackning, ska väl snart gå och tvätta ur det. Sen ska jag äta lunch och estudio español! 
Runt 17:00 kommer Emelie och hämtar mig, då ska vi åka och tända ljus för Simone ♥ och sedan hem till Emelie och kolla på lite film. Kanske blir en sväng förbi stan och kollar hur mycket folk som är ute. Sean Banan kommer ju till Avesta idag. Synd att jag jobbar imorgon! Nu ska jag skölja ur hårinpackningen och göra mig fin. I alla fall så gott det går! Pusshej! /K.

 ♥


Postat av: annelie berg

Det är inge fel på att sitta hemma ensam en hel kväll, själv så älskart!

PUSS

2010-11-06 @ 16:59:05
URL: http://annelieberg.se

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0