Torsdag 6 maj 2010

Tjolahopp! Tar lite info från igår eftersom jag var för trött för att blogga då.

Onsdag: Helt normal dag typ. Får typ bara psykbryt på bokslut. Innan vi gick igenom en uppgift tillsammans fattade jag typ ingenting. Nu blev det lite lättare. Vi hade också skeppsbrott på idrotten. Helknasig verision som Thord gjorde. Men i alla fall, det "roliga" var att Carros jeansleggings sprack igår när hon skulle ta på sig skorna. Askul för oss, mindre kul för henne. Jag och Soffe fick ta på henne skorna, sen lånade hon ett par mjukisbyxor av Lotta. Tur det!

Torsdag: Kul att man börjar dagen med att se fel på klockan.. Gick upp 05:20 istället för 06:20. Och såklart, upptäcker jag detta EFTER att jag satt på kaffet. Kul.
Idag är det skoljoggen också. Jag ska väl gå den med resten av gänget. Hade velat sprungit faktiskt, men det är så tråkigt att springa själv. Efter skolan idag så ska jag plugga massa. Eller massa och massa, mycket i alla fall. Jag ska göra övningsprovet i NP EngB reading som vi fick av Sten, sen plugga lite matte. Eller om jag tar Info&Layout idag. Har inte riktigt bestämt mig, men jag tror att det blir matte. Har ju NP MaB snart, så man lär väl plugga lite sånt.

Jag kan inte fattar att tomorrow is the day! Helt sick! Känns inte alls som det. Och just nu, har jag ingen lust alls att vara upptagen hela helgen. Måste plugga som en dåre ju! Och imorgon åker vi till sthlm efter NP EngB. Bra Br*tt*s att du lyckades träffa in samma dag som NP. Ska väl leta efter skor och ny vårjacka i sthlm. Finns typ inga bra här i avesta, så man måste ju leta utanför stadsgränserna om man verkligen ska hitta något. Aja, nu ska jag väl gå och försöka komma på vad jag ska ha för kläder. Vet inte riktigt vad jag ska ha för tröja idag, men det får vi se! Hörs då! (:  /K



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0