Onsdag 12 maj 2010

Hello cuties!
Snart bär det av i år igen, fy fan som jag har längtat! Varje år(i alla fall de senaste) har basketklubben dragit till Göteborg och spelat i Sveriges största basketcup! Hur nice som helst. Och något som gör det bättre är ju att vi ska sova på hotell i år och slipper de jävla luftmadrasserna! AWESOME!
Har typ packat klart och väskorna står på bordet. Ska väl äta vid 15:30 typ och sedan bara vänta på Jerker. Anders, Amanda, Elvira och Elin åkte vid 14:00 och Josse och Johanna lika så. Nu är det jag, Erika, Jonna och Jerker som kommer efter. Men det gör inte så mycket, huvudsaken än ju att man kommer dit i alla fall!
Och jag ska ha med mig kameran, så det blir nog några bilder när jag kommer hem :)

Har väl inte så mycket annat att skriva om idag. Jag kommer hem på söndag och då kanske jag klottrar ett inlägg. Annars blir det ett på måndag. Hörs! :) finns på mobilen hela helgen! /K.



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0