Torsdag 24 juni 2010

Hallöj. Klev upp 07:30 när Lotus kom imorse. Sen före kl. 10:00 hade jag; städat på altanen(sopat, torkat bord och stola, möblerat om), tagit bort tidningar i kök och vardagsrum, städat på mitt rum, diskat undan kastruller.
Jag känner mig duktig! Imorgon ska jag även fortsätta att städa i uterummet.
Flickorna kom hit på lite fika. Alltid trevligt när vi träffas. Känns som om vi är Avestas verision av DH! Nej, inte riktigt kanske.. Men nästan!

Förutom att städa imorgon, så ska jag ta en springtur/powerwalk(vare sig om jag är frisk eller inte!), handla till kvällen, duscha och fixa. Det blir nog bara jag och Emelie som grillar imorgon, men det gör nog inget. Vi får se hur kvällen skrider. Aja, blev ett litet inlägg idag. Får se om jag hinner med något imorgon! Puss /K.


repris kanske?  ;)



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0