Lördag 19 juni 2010

God dag. Vaknade sent idag, runt 11, för det var någon som skickade massa sms inatt och väckte mig en sisodär 4ggr ;)

Men i alla fall, fick i mig en kopp kaffe och var sedan ut med Lotus. Det var skönt att vara ute :) Blir nog en längre sväng senare idag runt 4, så han är rejält rastad när mamma kommer hem från jobbet!


Personalmötet gick bra igår. Fattade typ hälften av va de sa men jag lär mig väl snart hoppas jag :P
Var ute och gick också efter att jag hade lämnat Lotus. Gick ner till Grytnär Gammelgård typ, sen upp mot Sibirien och in på Lottaspåret och hem. Tog ca 50 min. Superskönt! Sen gjorde jag väl inget spec, kollade på filmen mitt stora feta grekiska bröllop en stund innan jag somnade. Natten blev ju som den blev sen.

Ikväll ska jag inte heller göra något spec. Verkar som alla andra ska till Olivers avslutningsfest. Jag känner honomo inte så jag har inte förväntat mig att bli bjuden. Får väl se vad jag gör. Är grymt sugen på att se på Dirty Dancing och V for Vandetta. Men jag har ju inte någon av filmerna så det blir svårt. Får se hur jag gör.

Nu ska jag slå på lite musik och kolla runt lite mer :) Puss /K.



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0