Fredag 4 juni 2010

Grattis älskade Gabriella Blomqvist som äntligen blir 18 år idag! :) <3

Hallå! Dagen har varit rätt chill. Börjar med italienskan. Vi såg på film och fick veta våra betyg på proven. Filmen sög. Jag var två poäng från VG. Sen satt jag och Soffe och pluggade bokslut mellan 10:10 - 13:00. Vi tog en lunchpaus på typ 20 min mitt i också. Sen hade vi typ 30 min svenska och sen blev Agrell trött på oss så vi fick gå hem. Jag drog då till 7-Eleven och fick lite arbetskläder, rundtur, anställningsbevis och lite allmän info (y) Ska jobba första passet med Charlotte 16juni. En "provdag" typ. Ser fram emot det som fan :D

Skönt att solen börjar titta fram nu! Ska vara sol t.o.m tisdag nästa vecka! Tur det, så det inte blir regn på balen! 
Nej, nu ska jag kolla runt lite på bloggar och se om jag kan göra lite tester till jobbet. Hörs! /K.  


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0