Fredag 18 juni 2010

Hallööö. Idag händer typ inget spec. lika tråkig dag som vanligt! Fast jag funderar på om jag ska ut och gå en långpromis med lollo efter personalmötet. Vi ska ha personalmöte via telefonen? Kalla mig omodern, men hur fan går det till? x) Ska bli roligt att prova på något nytt i alla fall! :)

Måste verkligen få till sommarlooken i år! Har några övningar som jag ska göra minst en gång/dag. Sen är det väl bara att hoppas på att de ger resultat!

Igår var jag på stan med mor och emelie. Vi gick en stund på stan och kika, sen åt vi lunch på thai och sen stan igen :) Jag köpte en klänning och leggings och fick en klänning av bästa mor! ♥

Och eftersom jag inte har något att göra ikväll funderar jag faktiskt på att lägga upp bilder på fb! Kanske kommer någon här också. Om jag har tid och ork. Vet inte riktigt hur jag ska få plats med alla bilder på USBminnena snart. ska nog köpa mig en ny extern när jag har fått min första lön tror jag, det behövs! Sen ska jag se till att pappa kan fixa en ny bärbar dator. Eller om han fixar den som står på mitt rum, fungerande, men som ikke används.

Puss /K.


Blir en bild från Gbg, bara för att jag älskar Karlbo IK Basket!


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0