Torsdag 15 juli 2010

God morgon god morgon! Det verkar bli fint väder idag igen, nice! Låg ute mest hela dagen igår och fick lite bränna upptill i alla fall :) Benen är fortfarande jättesvåra att få bruna!
Jobbade igår också, 18:30-24:15. Det kom världens rush av människor vid 23:30 där, fan man visste ju inte vart man skulle ta vägen! Men det gick bra :)

Igår blev det bestämt att jag och mor skulle åka till Morgongåva idag. (Egentligen skulle vi ha åkt i helgen, men vi åker idag istället) Därav den tidiga uppgången. Jag var mellan två drömmar och det är väl lika bra att kliva upp istället för att missa uppstigningstiden. I och för sig hade jag ställt klockan på andra sidan rummet, men va fan :)
Jag hoppas på lite fynd idag i alla fall! 

Jag är grymt sugen på att tattuera mig. Just so you know. Hörs! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0