Måndag 5 juli 2010

Halllå där! Jag vet att jag har varit lite off på bloggen, men det är ju faktiskt sommar! Och varmt som in i h*lvete. Svettas ju bara man går från sängen till toan. (Inte långt) Jag har i alla fall jobbat i onsdags, fredags och igår. Har bara gått bättre och bättre för varje dag! (y) Har väl mest stått i kassan för jag kan typ inget annat, men det gör inte mig någonting. Dessutom så har de sagt att om man kan kassan så räcker det ett bra tag. Jättetrevliga arbetskamrater har jag också! Underbart!

Har varit lite dött i Avesta senaste veckan, men det har ju varit Peace and Love. Och nu sover väl alla ungdomar ikapp i typ två-tre dagar så på torsdag senast kommer de ut och är vid liv igen!

Pernilla ska försöka fixa en liten nyare bloggdesign åt mig. Happyface! Börjar bli lite trött på blogg.se's mallar. Vi får se vad hon hittar på.

Släkten från Tjeckien är här också! Eller, när mormor kom hem så följde Mila(mormors syster), Lenka(systerdotter) och Katja(Lenkas dotter) med. De stannar i ca 1 ½ vecka till.

Vi har börjat fått lite ordning i källarn också! Arfo vill gärna komma dit och hjälpa till så de får en lokal och visst! vi har städat i skyddsrummet och vid baren(även i skåpen) och börjat plocka i nya filmrummet. Vi vet inte riktigt vad som är vårat och inte, eftersom Linus-gruppen har varit där också. Men vi ska prata med CB idag!

Nej, nu ska jag tvätta och byta om! Puss! /K.


Btw, någon som är sugen på att åka på Lars Winnerbäck 28/7? (a)

Postat av: Pernilla

Tjo! Jag har tyvär inte gjort ett piss mer på designen än det du redan har sett på grund av att min gammelmormor gick bort på midsommarafton... Jag ska göra ett ryck snarast och komma igång igen. Hoppas du står ut med att vänta :P

Puss<3

2010-07-09 @ 01:06:09
URL: http://pernillagladh.blogg.se/

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0