Fredag 9 juli 2010

Hoj hoj!
Igår var jag, Amanda och Emelie en sväng till Västerås innan jobbet. Vi åkte vid 12 och jag och Amanda hann hem i tid tills jag skulle börja jobba. Såklart gick vi in på New Yorker. Farligt farlig, men härligt härligt! Jag hittade en klänning, ett par byxor, ett linne och en bh. Men när jag skulle betala så hade jag glömt kortet hemma -.- Men Amanda la ut åt mig så hon ska få pengar idag :)

Ikväll ska jag till Emelie och grilla lite :) Hoppas på en awesome kväll! Vi ska vara i stugan, så jag hoppas att det int blir så myggigt bara. Men nu lär jag sätta lite fart! Ska vara hos Emelie 15:30 och jag måste duscha och fixa mat! Ville bara berätta om detta :) Hörs imon! /K.


Postat av: Pernilla

Sv: Jag vet att jag kan prata med dig honey, du kan göra detsamma<3 Men det är rätt lugnt nu iaf, tänkte börja med designen rätt snart. Fick en idé idag så vi får se hur den blir :)

Puss<3

2010-07-09 @ 18:22:28
URL: http://pernillagladh.blogg.se/

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0