Fredag 23 juli 2010

God dagens. Idag har jag inte gjort mycket. Har varit till affären, tvättat, gjort kurser m.m.
Fick lön idag, så jag funderar på att beställa hem en klänning från HM. Men vi får se. Jag behöver ju även nya springskor, nya löparkläder och lite sånt krafs, så det får bli prio 1 i alla fall.

Som jag sagt tidigare har jag inte mycket blogglust, men jag det kanske inte gör något? Jag uppdaterar mig ju i alla fall varannan dag. Just nu så vill jag bara att mor ska komma hem och hämta Lotus så jag kan ut och springa!  ("Varför springer hon inte nu? Lotus kan väl klara sig själv i den timmen hon är ute?" tänker väl ni nu? Jo, nu ska ni få höra, Lotus har en tendens till att inte hålla sig ifrån att pinka i protest när man är borta och lämnar honom ensam. Därför.) /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0