9 jan 11:47

Igår var jag och åkte pulka i Åsbo med tjejerna. Första åket gjorde ont. Fick pulkan i ryggen för jag missbedömde hoppet. De andra åken var roligast, för då åkte vi mestadels på Lottas matta.

Senare på kvällen gick vi till Lotta och kollade på film, åt tacos och kollade på film. Men när de åt tacos åkte jag iväg på bio. Vi hade redan bokat biljetter så jag var tvungen. Dessutom var det ju New Moon vi skulle se. Några väl valda ord om filmen: ASBRA! CAN'T WAIT TILL TREDJE!

Sen kom jag tillbaka och vi kollade på film igen. Sen skulle de upp och bädda, och jag visste inte att det var med i beräkningarna att vi skulle sova över? Men okej, jag sov hemma i alla fall. Ville ha lite ensamtid på kvällen.

När jag kom hem satt pappa och hans kompisar och spelade och sjöng. Inte roligt. Jag gick och la mig vid 1:10 kanske, somnade, vaknade vid 02:00 och märkte att jag fortfarande lyssnade på musik och hade hörlurarna i öronen. Plockade bort de och la mig för att sova.

Idag kommer jag nog inte göra något speciellt om det inte är någon som vill hitta på någonting? Tänkte att jag skulle spela lite gitarr(har precis börjat lära mig Lars Winnerbäck's låt Faller!) och typ ligga och slappa till en film. Kanske går över till mor och lånar lite böcker och ser hur hon har det. Fast hon jobbar ju till 16:00, men ändå.

Förhoppningsvis så har Lotta öppet idag så jag kan gå dit och beställa en klipptid, vill inte ringa. Tycker att det är så pinsamt! :S

Annars är det väl att TAGGA inför MATCHEN imorgon.

Div. 2 Damer

Karlbo IK - Borlänge BBK, Åvestadal 11:00
Kom och heja fram oss till seger! :D

/K.



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0