4 jan 22:52

Jag känner att denna dag var jag inte så effektiv på att skriva. Trots att jag suttit vid datorn hela dagen.. I princip. Träningarna började idag. ASKUL! Kändes att det var ett tag sedan man var ute och sprang. Om det hade varit vår/sommar hade jag varit ute och knatat, men nu är det ju svårare att springa på snön. Springa och spänna sig i förhoppningen om att inte ramla. Men jag har i alla fall varit ute och gått lite. Och på onsdag kommer ju Lotus och då kanske det blir en liten längre promenad! :)
Imorgon är det folk som ska utmana ödet i Åsbo kl. 1400. Undra om man ska gå/åka spark dit? Kanska ska dit och kika lite. Men jag ska defenitivt förbi Willy's på väg hem. Kanske tar en liten omväg och får motion? Vi får se vad morgondagen bjuder på.

Igår var jag hos sis i alla fall. Vi satt och pratade ett bra tag om allt från vad man vill ha med sig när man ska flytta hemifrån, till gamla pojkvänner. Ohoja va roligt vi hade. Det måste göras om igen! You know I love you <3

Btw, mina klänningar kom idag :D de är sååååååååååå fina! :D





Jag saknar dig.
Du som gör mig glad. Du som håller om mig när jag ska sova. Du som busar med mig. Dig som jag kan vara mig själv framför. Dig som jag alltid har roligt med. Du som tycker så mycket om mig att det inte finns ord att beskriva med. Dig som jag kryper tätt intill varma sommarnätter. Dig som jag håller i handen när vi går på stan. Var är du och när hittar du mig? </3

 



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0