31 jan 2010

Sista dagen i januari 2010.
Denna dag har jag tillbringat inomhus i princip hela dagen. Jag var ute med Lotus en sväng, annars har jag bara gått inne och fördröjt tid.

Igår jobbade jag i källarn. Efter ett tag kom Svedberg och Krystian. Sen ca kl. 21 kom Emelie också. Det var en seg början på kvällen. Men när det var stängningsdags typ så följde jag och Emelie med Krystian till Visenten där vi mötte Richard, Tom, Ewe, Pompe och Borger. Vi pratade och umgicks ett tag. Det var mycket MYCKET trevligt. Det gör jag gärna om flera gånger! När jag sedan kom hem var det full fart här hemma. Pappa hade bjudit hit Bosse, Kurt och Jansson. De höll på och stojja länge... Sista gången jag kollade på klockan var ca 03. Då var de fortfarande uppe och spelade! Usch. Du skulle bara vet hur det ser ut på diskbänken. Blä. Jag tänker då inte ta reda på det!!

Snart kommer Emelie och hämtar mig så ska vi dra på ku. Undra vad vi ska göra idag. Jag ska i alla fall prata med CB och Wojje om att det har kommit EN unge sen vi öppnade efter jul. Antingen måste vi marknadsföra eller stänga verksamheten. Och jag har ingen aning om hur länge till jag orkar vara ensam nyckelansvarig. Jag måste vara där och öppna varje fredag- och lördagkväll. Jag har faktiskt ett liv. 

Slänger in en låt idag också. På sistone har det blivit mycket blandad musik. Men nu går jag tillbaka till min gud, min poet, min Lars Winnerbäck.

 


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0