20 jan 15: 15

Hej hopp! Nu har jag varit riktigt dålig och inte skrivit någonting på jättelänge! Men nu är det så att våran skärm på den bärbara datorn är slut och jag orkar inte göra någon åt det. Ska önska mig en bärbar dator av pappa i 18års present, eftersom jag inte fick någon julklapp kan han ta de pengarna och köpa mig en dator!

Annars har det inte hänt så speciellt mycket. Vi har beställt kakor som vi ska sälja till projektarbetet. De kommer nog imorgon eller på fredag. Vi har bestämt att vi ska försöka åka till Barcelona och få besök på Stora Enso och Sandvik där. Hoppas att det går!

Jag tränar på och lever mitt liv som jag ska. Nu ska jag inte skriva mer och hoppas att jag kan uppdatera mig lite oftare. Ska fråga pappa hur hans ka göra med datorn..

Adjö! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0