7 feb 2010

Hallå.
Igår var jag till Matilda tillsammans med de andra brudarna. Vi åt pizza, vit chokladmousse och hade väldigt trevligt! Ha så kul nu i Tyskland Matilda!


Idag var jag till Blackeberg och spelade match. Det gick inte alls bra idag. Inte över huvudtaget. På vägen dit så blev Emmeli och Peter inblandade i en krock. Emmelis bil blev inte alls glad. Peter stannade, så stannade Eva(som körde Emmelis bil) så kommer det en dåre bakifrån och kör rakt in i Emmeli. Helt sjukt. Emmelis bil blev kvar i Bromma i alla fall. Vet ej när den kommer hämtas. Vi åkte i alla fall 4st i baksätet på vägen hem. Men jag hade tur och fick sitta i framsätet ;) HAHA!

Nu ska jag nog stänga av allt vad datorn heter, lägga mig och läsa lite tills I en annan del av Köping börjar. Det är så braaaaaaaa! :D

Ciao! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0