14 feb 2010

Glad alla hjärtans dag då.

Denna helg har jag varit på körhelg, som för övrigt gick superb och vi sjöng som aldrig förr, sen hade vi match igår mot KFUM Central. Det gick som det brukar. Men igår var vi och köttade på bra under korgen.

Sen på kvällen bar det av mot källarn för att jobba där. Det kom två barn och en mor. Kul.. Klockan 21 stängde jag och Robin för vi orkade inte sitta kvar där. Efter det drog jag till PG där det var fullt med folk. De satt och spelade Halo3. HAHA! Klockan 01:00 kom jag hem och skulle lägga mig och sova. SKÖÖNT!
Det som var värre var att jag vaknade 09:14 idag... Helt onödigt. Hade gärna sovit lite längre. Blir nog en siesta på eftermiddagen sen.

Nu är det väl snart dags att börja plugga lite företagsekonomi. Jag längtar.. Vi har prov på onsdag. Har väldigt mycket med skolan över huvudtagen just nu.

v.7
onsdag: FeBprov kapitel 21-25, spanskaläxan ska in.
torsdag: Religionsprov Kristendomen, sjukdomarna på Nk:n ska in.
fredag: Svenskaboken Dödssynden ska vara utläst.

v.8
torsdag: Nkprov.
fredag: Engelskaprov.


Kul va? Det är ju inga små prov heller.. Kanske svenskaboken är lättast för jag har ju inte så mycket kvar. Känner mig sönderstressad. Skitkul liksom! /K.



Skillet - Comatose


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0