Torsdag 23 december 2010

Hejsan hoppsan! Jag kom på att jag hade lite tid över så jag måste väl ta upp mitt bloggande nu ;)

Sedan sist har det väl inte hänt så mycket.
-Blev missförstånd med kören på en sjungning så jag missade shopping i V-ås med flickorna.
-Oplanerad SP-dag som SP08 drog ifrån(eftersom vi inte hade fått info)
-Julshowen var rolig, men det är fortfarande lika äckligt att Måns springer naken varje år!
-Gnällt lite på matteläraren om provet vi hade på det vi inte kunde på det riktiga provet.
-Besökt Lussebandyn.
-Det har gått bara bättre och bättre på sånglektionerna med Mathias.

Typ det har hänt, annars är det väl som vanlkigt i min lilla vardag :)

Idag har jag och pappa varit igång hela dagen känns det som. Usch. Först ner på stan, in på Elgiganten, Coop och H&M. Det var huuuuuuuuuuuur mycket folk som helst i Plus. BLÄ! Sen har vi varit hos farmor och farfar som äntligen har kommit hem! Sen har vi städat, varit hos mina kusiner, plockat o.s.v. Nu börjar det äntligen bli lite julstämning här hemma.

Emelie skrev att hon skulle komma över så vi ska byta julklappar, så jag sitter bara och väntar på henne. Ikväll ska jag bara ta hand om mig själv och göra mig fin inför imorgon. Först ska jag åka och äta lunch hor farmor och farfar och sedan far jag vidare till mamma och mormor. Jag funderar även på att kolla på filmen Så som i himelen, eftersom jag inte har sett den. Men det är någon som redan har avslöjat slutet, så den kanske inte är så bra ändå. Haha ;)

Nej, nu ska jag plocka ihop lite klappar och sedan vänta på Emelie :) Puss puss /K.



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0