Tisdag 17 augusti 2010

Tjabba tjena hallå bloggen! ;)
Igår åkte jag på att jobba ett extra pass, så jag jobbade mellan 12:00-18:30. Var ingen bra dag på jobbet precis.. Var skitnervös när jag jobbade samtidigt som min "chef", blev blöt och cuttade fingret på en träpall :(

Det där med att jag blev blöt tänkte jag beskriva lite bättre. Jag fick uppdraget att packa upp leveransen från Coca-Cola, så jag ställde allt där det skulle vara o.s.v. Sen skulle jag ut med en stor pall 2liters colaflaskor i butiken. Så jag skar loss plasten runt om och sen skulle jag ta bort bandet som satt fast runt. Det var typ buntbandsliknande. Så jag skär loss det och med min otur så råkar jag skära i en cola flaska som gör uppror och sprutar ut cola! Jag fick i ansiktet, i håret, hela vänsterarmen blev blöt, de små plattorna cola bredvid mig blev blöta, och skåpet bakom mig fick sig en rejäl dusch samtidigt som det blev en stor pöl på golvet. Jag står där som i värsta "vattenledningen-har-gått-sönder-och-jag-ska-hålla-för-med-handen"-senariot. Fy fan säger jag bara. Patricia kom in och bara skrattade åt mig. BLÄ! :P

Efter jobbet igår drog jag till Bärso där hela gänget var samlat. Vi fikade, cyklade runt runt runt och åkte hem till Carro och drack te innan jag och Lotta bogserade hem Bea. Det var väldigt trevligt :)

Idag hade jag tänkt att tvätta, städa på mitt rum och göra klart Info&Layout. Kanske hinner med att köra lite med mamma också. :) Vill verkligen träna på det jag var sämst på förra gången, d.v.s hitta sambandet mellan koppling och gas när man ska svänga :P Nej, nu ska jag väl dricka lite mer kaffe och slänga in en maskin tvätt :) Hörs! /K.

Postat av: Natalie

Sv: Hehe tack :) Tyvärr så är dom sålda :/ men sjukt snygga är dom!

2010-08-19 @ 21:05:45
URL: http://natayas.blogg.se/

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0