Onsdag 4 augusti 2010

Hallå där. Jobbade igår, stängning. Imorse vid 9-tiden, var det någon försäljare som ringde både mig och pappa(som för övrigt hade jobbat natt). Må han brinna i helvetet.

Idag jobbar jag också. Börjar 15:30 och idag ska jag för första gången jobba med Conny. Är lite nervös faktiskt :P


Blir inget långt inlägg. Kan ju för övrigt säga att jag är grymt jävla sugen på att köpa en systemis. Några av läsarna som har tips på en bra modell? :)
Är också jävligt sugen på att fixa en tatuering. Men då måste man ju veta vad man ska ha. Det är så jävla svårt. BLÄÄ säger jag bara. /K.


Postat av: Pernilla

Jag ääälskar min Nikon D3000! Jennie har en D5000 dom är väldigt bra den med:P D40:n som jag började med funkar oxå skitbra:P

Canon har jag testat men inte fattat mig på. Men det blir asbra bilder när man lär sig såna med :P

2010-08-04 @ 19:04:34
URL: http://pernillagladh.blogg.se/

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0