Måndag 2 augusti 2010

Hej där folket! Nu är vi redan inne i augusti! Helt sjukt vad tiden går fort fram :( om PRECIS 17dagar börjar sista året på gymnasiet, och i vår är det vi som står där med studentlekarna, balen, utspringning genom kopparportarna och åker vagn genom staden. Usch, blir ju depp bara jag tänker på det!


Jag jobbade i lördags och igår. Fast igår jobbade jag 10-18:30 och hade med mig ombyte till jobbet så det var bara att åka hem, dumpa väskan och dra direkt till träningen. Igår var det jag, Erika, Elin, Jonna och Linda som tränade. UTAN tränare, igen. Men det gick rätt bra faktiskt, trots att mina ben skakade av sig själva när jag kom tillbaka. Men det är sånt som man får tåla. Efter det var jag helt slut när jag kom hem. Åt lite mat, duschade, såg Emma Green ta silver i höjdhopp på 2,01. Blanca Vlasic tog guld, Emma Green tog silver och Adrienne Freidrich tog brons. Blev lite chockad när Green kom före Freidrich på prispallen. 

Idag har jag tvättat och fixat disken, så jag har egentligen inget mer som jag måste göra. Funderar på att dra ut och springa en sväng sen, eller om jag tar det ganska snart. Vet ej. Vi får se, kanske sätter mig och läser ut boken som jag lånade på biblioteket härom dagen! (Hör och hämpa, jag lånade en bok på bibblan!)

Jag kanske är lite fräck ikväll och slänger ut lite bilder på fb. Kanske lägger upp någon här också :) har ju lite bilder ifrån allting som hänt typ :P Haha, nej, nu ska jag kika vidare och dricka upp mitt kaffe! /K.






Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0