Fredag 13 augusti 2010

Hallå. Fredag 13e idag... Fast än har inte ont hänt.

Hade stänging på jobbet igår med Patricia, somnade väl efter 01:00 någon gång. Tror du inte att man vaknade vid 08:19 idag? Har hunnit varit hos farmor och farfar idag också. Det börjar blir tomt i huset nu, tyvärr. Jag tycker ju om huset. Blä på flytten.

Igår var jag ute och körde lite bil med mor. Körde först på morgonen, sen blev det hem och äta och sedan ner och åka lite igen. Fast andra gången åkte vi i Koppardalen och jag fick prova på att åka i rondell, och köra lite bland trafik. Fick fan panik när det kom massa bilar :O hittade inte synkningen mellan kopplingen och gasen bara för att jag blev panikslagen! Blä, typ kärringstop flera gånger. Men vi hittade ett bra ställe att öva på och det kommer nog blir så att jag ska köra där fler gånger. Sen fick jag backa lite också, gick helt awesome. Behöver typ inte röra gasen, för bilen rullar så fint bakåt ändå! Längtar till nästa gång! Får nog bli nästa vecka för både jag och mamma jobbar i helgen.

Nej, nu måste jag väl fortsätta med Info&Layout så det blir färdigt någon gång. Skulle vara skönt att ha det klart så fort som möjligt nu innan skolstarten. Kanske kan lämna in det på torsdagen redan då? Awesome! Och FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN va jag längtar till Barca!!!! :D

/K.



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0