Torsdag 29 april 2010

Hello babes.

Sorry att jag har varit lite off från mediavärlden, men det är inte lätt att gå samhäll. Även fast vi hade mycket förra veckan tycker jag att jag inte har hunnit med någonting om kvällarna! Och till skillnad från förra veckan(som inehöll fyra prov) har vi bara haft ett prov denna vecka. Eller, egentligen två, för vi hade ju NP i EngB Writing också. Det sög ju som vanligt. Nästa NP i EngB blir på fredag. Hata hata hata!

I alla fall så sitter jag nu och dricker kaffe, lyssnar på Lifehouse och funderar på hur jag ska göra ikväll. Om jag ska gå på ku eller på träningen. Känner verkligen för att gå på en mässa och slappna av lite, men känner samtidigt att jag måste träna för vi ska ju snart åka till GÖTEBORG! Det lutar mot mässa. Jag tränade ju trots allt i måndags och tisdags och tyckte att jag jobbade på bra. Ska nog till och med ut och springa lite i helgen om det är fint väder, och inte massa pollengrejs överallt. Har kliat i halsen som fan hela dagen på grund av det. BLÄ!

Ska väl snart börja städa lite. Tänkte plocka undan lite och kanske hinna tvätta en maskin. Imorgon, Valborg, är det planerat att Emelie, Emelie och Patricia ska komma hit så ska vi äta, prata och ha det mysigt. Får se om jag dyker upp på stan sen.

Nej, nu ska jag börja göra lite nytta. Ska väl först och främst skriva klart italienskan så har jag den gjord. Blä på den. Aja, puss! (:

Nu är det exakt 8 dagar, 20h och 47 min kvar!


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0