Onsdag 7 april 2010

Hallå.
Lotus har varit här idag, ovanligt? Näe.

Fan va jag älskar "min" dator. Den är så snabb och bra! Det tar typ 2 nanosekunder så har sidan laddat klart!
Som ni kanske förstår är jag ironisk. Jag HATAR datorn. Den segar sig när man skriver så jag ser typ om jag skrivit fel i efterhand. Sidorna tar typ 100 år att laddas klart och den hakar upp sig jämt och ständigt! Denna dator är en bokstavsdator och har något jävla handikapp. AÖSDKFAKfmö HIÖPJUSF LZJBNADMÄ!!!!!

Anywho, så händer det inget roligt eller intressant i mitt liv. Jag har i princip bara slösat bort denna dag. Men jag har i alla fall gjort klart spanskan! Plus i kanten till mig! Tänkte även börja med Info & Lay-Out, men eftersom våran dator är så underbar, struntade jag i det. Jag försökte pröva lite balfrisyrer på mig själv också. Det gick inge bra, men jag har nog en liten hum om hur jag vill ha det. Jag försökte även mitt i den tråkigaste delen av dagen, ladda över bilderna från minneskortet från kameran, till USB så jag kan ladda upp de här, på facebook och skicka till alla som vill ha. Och någon hurtpromis bloev det inte. Solen har ju gömt sig bakom mål hela dagen, så jag har inte orkat. Lika bra kanske.

Imorgon bär det av till Borlänge Kupolen förhoppningsvis. Mor sa faktiskt att hon skulle köra mig och Emelie dit, även fast hon vill till Valbo i stället. Jag med egentligen, men Emelie måste fålla upp sin klänning. Mig spelar det ingen roll, för jag kommer ju i alla fall iväg och får gå till ett ställe med lite större utbud på butiker.

Kanske ska dra till Erika ikväll. De skulle få besök nu på eftermiddagen/kvällen och jag skulle komma efter besöket om de inte stannade alltför länge. Då skulle vi prova lite frisyrer (:

/K.



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0