Onsdag 14 april 2010

Hello Cuties!
Och även idag var det ett underbart väder ute! Cyklade till skolan imorse, väldigt skönt. Mina lektioner idag var idrott(dans), spanska och engelska. Lennart var sjuk idag så Adm blev inställd. Inte helt fel nu när det är sooool ute! Jag cyklade hem, räknade lite matte. Har ju tyvärr prov på måndag så man lär väl plugga lite i helgen. Har även prov i FeB bokföring och Nk nästa vecka. Och muntligt Nationellt Prov i EnB. Hoppas att det går bra. Jag ska ju prata med Bea, så det borde gå bra. Hyfsat i alla fall. Jag kommer nog inte sänka mig till ett G. Då kommer jag protestera!

Körrepet idag var helt fantastiskt. Det gick faktiskt bra att sjunga idag. Vi satte nästan Salve Regina helt själva, när vi blundade! Helt fucking awesome! Och idag gick det bra för mig på Hotaru Koi. Det brukar gå hyfsat, men aldrig bra. Awesome dag alltså! :)

Nu ska jag kolla runt lite, spela lite Christmas Crunch och sedan lägga mig i sängen och se Grey's Anatomy och Sex Rehab with Dr. Drew. Det är ett ganska bra program, Sex Rehab. Aja, hörs sen (:

(Har sådan grym träningsvärk i bröstmusklerna och axlarna! Gör sååååååå ont. Känner att jag kanske kommer få lite i benen också)

/K.


Postat av: Bea

Sv: Tack, tack:)

2010-04-15 @ 20:57:27

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0