Fredag 16 april 2010

Nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys!

Så känner jag mig just nu! Det kommer att bli jättemycket i skolan nästa vecka, så det är bara att plugga på i helgen. Tavlan i E6 är alldeles full med prov och inlämningar som händer i framtiden. Usch usch.

Nu hade jag tänkt ta mig till min mor, tänkte hälsa på lite. Sen har ju mitt paket kommit! Asnice! Ni kanske får se bild sen ;)
Ikväll blir det i alla fall till att jobba. Emelie kommer ner en sväng också. Hon ville ha hjälp med att plugga lite kredit och debet. Jag ska väl också göra klart frågorna till Nk:n. Få det klart så man kan fokusera på annat.

Btw, vi har bokat hotell i Barcelona nu! Hur awesome är inte det?! :D

Aja, vi hörs väl senare :) Ha de! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0