4 april 2010

Hallå där! Det är så skönt att solen äntligen lyser igen efter den kalla vintern! Det såg så skönt ut att jag var tvungen att gå ut och gå en rask promenad runt broarna, d.v.s ca 8km. Det var jätteskönt! Jag njöt av solen och fick lite motion(man måste ju få bort allt påskgodis). Jag har precis dammsugit klart och sitter nu och lyssnar på The Voice. Det är min "nya" musik. Eftersom jag inte har någon egen, så lyssnar jag på webbradion. om du klickar HÄR kan du också lyssna!

Annars ska jag nog inte göra så mycket idag. Det är väl ku ikväll, så det kanske man skulle gå på. Jag ska nog låna mammas dator, som faktiskt har iTunes, för att fixa lite låtar till min iPod. Ska nog göra om lite i mobilen också. Eftersom pappa ska jamma här ikväll så ska jag nog sova hos mamma också. Så slipper jag vara här och blir utsatt för när pappa och hans kompisar blir lite runda under fötterna. Jag funderar starkt på att ta med mig min elgitarr till mamma, så jag kan spela lite. Fast det skulle faktiskt vara ännu bättre om jag kunde stämma en gitarr(kom ihåg till mig själv: lära sig stämma en gitarr), för då skulle jag bara kunna ta ett par nya strängar och byta på Mats gitarr.

Nu ska jag nog sätta mig och spela lite piano, så vi hörs! :) Slänger in en somrig bild! Jag bjuder på denna!

/K.



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0