Söndag, den 6 september 2009

Hallå gott folk! Idag fyller:
Emelie Öhman 18år
Stefan Öhman 18år
Linnea Stenman 17år

 
GRATTIS!

För övrigt så är det meningen att jag ska plugga idag. Och än har jag inte satt mig och plugga. Men när far åker till jobbet ska jag vara duktig och plugga. Då kan jag även poppa på hur hög musik som jag vill, för jag blir ju ensam hemma då! Muy bueno. Jag tror även att jag ska tvätta. Och jag måste verkligen hitta nya byxor! Har fan nästan inga alls. Asjobbigt. Men men, nu ska jag väl slappa lite vid datorn och vänta tills klockan lite 13:30(då åker far) och typ börja göra nåogt vettigt då. Hoppas att Lotta inte har stalltjänst hela dagen idag, för då kanske hon kan komma hem till mig och plugga. Mycket roligare om man är två stycken.

Igår gick jag med Victor till willys, sen stannade vi och pratade vid hotell visenten och bestämde oss för att någon dag ska vi tälta vid skylten mot klockarvallen. Awesome! Adjö.

/K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0