Rättskunskap och Företagsekonomi

Hola. Jag har suttit hos mor min sedan 15:30 idag. Skönt att träffa henne lite. Det är alltid trevligt att komma hem till mor.

Svenskaprovet gick ju i alla fall hyfsat! Vet inte om jag får alla rätt eller MVG, men jag får nog ganska bra. Kan jag hoppas...

Snart ska jag väl ta mig hemåt, och då blir det väl att itne göra någonting. Jag vill ju verkligen ha något att tugga på tills ikväll, men funderar på att i så fall köpa frysta bär och belöna mig lite för allt pluggande. Jag måste dammsuga också. Attans va jobbigt. Och pappa har säkert kommit hem så jag måste göra det när han ligger i soffan och latar sig. Baah. Och RAGNAR SKA DÖ! ( Ragnar är det lilla/stora spindeln jag såg i badrummet igår kväll ) Han ska bort. Det ska bli fint och rent.

Imorgon måste jag sitta och plugga hela dagen. Måset tvätta också. Kommer nog antagligen inte göra så mycket annat. Kanske ska baka lite vaniljbullar igen. Det var ju så gott! Men nu ska jag ta mig hemåt och städa. Ha en mycket trevlig fredagskväll. Adjö.
 

inga gratis sms :(


/K.



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0