Första dagen på första höstmånaden

Som överskriften säger är det första dagen på första höstmånaden. Kul? Nej. Nu kommer det bara fortsätta att bli mörkt och man kommer bli deppig av det. Inte roligt.

Jag känner mig sjuk. Ont i huvudet, ont i halsen, snorig, munsår, svettas som en gris m.m. Hoppas att det inte är svininfluensan, för det är ju tråkigt att missa skolan. Men men, vad kan man göra? Jag ska köpa handsprit så fort det kommer in mer på apoteket. Pappa köpte i alla fall en Anti idag åt mig. Det tackar jag för.

Imorgon ska vi spela tennis på idrotten. Hoppas att det är kul. Ska nog inte ta i så mycket(är ju hemma ifrån träningen idag, så då ser det kanske inte så bra ut om jag är skitpigg imorgon). Vi får göra det bästa av saken. Nu ska jag gå och plugga lite företagsekonomi efter att jag har tagit en huvudvärkstablett och får se om det hjälper. Adjö.

Btw, Grattis till Christoffer - 17år idag :)<3
/K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0