den 5 september 2009

Hej hopp! Jag kom hem ifrån körhelgen ca 12:00 idag. Vi hade verkligen skitroligt igår, och vi sjöng och skrattade! Superkul! Gud va jag börjar trivas i kören :) och jag kan NÄSTAN se skillnad på Kajsa och Karin nu! :D (de är tvillingar).

Jag har spendera den senaste timmen till datorn. Men det gör inget. Jag funder faktiskt på att duscha snart, och fixa lite, senare plugga. Har ju prov i Fe A på onsdag! Så måste jag ränka lite matte, och skriva ner min "hemska upplevelse" som vi ska berätta på engelskan. Skitkul! (NOT) Men men, sen hade jag tänkt sova en stund på eftermiddagen här eftersom man inte kom i säng(eller luftmadrass och sovsäck) försen vid halv 2. Och eventuellt sola en sväng också.

Men nu ska jag sjunga lite mer, sedan duscha ;) take care! Adjö.

/K.





Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0