Blood Red Summer

Tjolahopp.
Sitter och lyssnar på Blood Red Summer - Coheed & Cambria. ÄLSKA! Ett stort tack till Christoffer och Tom som fick mig att lyssna på dem.

Hela dagen har varit såååååå seg! Jag är verkligen skoltrött just nu. Det känns som om jag bara kommer hem, äter, tränar, pluggar, sover. Skola, träna, plugga, sova. Skola, träna, plugga, sova. Skola, träna, plugga, sova. Skola, träna, plugga, sova. Dagarna i streck! Usch, jag hoppas att höstlovet blir superbra! Jag tror att jag ska ta mig till Valbo under lovet och inhandla lite jeans.


Jag måste plugga på rättskunskapen. Men jag kan den ganska bra i alla fall. Ska väl sätta mig och läsa igenom alla tre kapitel i boken, och sen blir det att plugga sammanfattningarna och pappret jag har skrivit ihop. Så måste jag skriva religionen till nästa vecka. Och jag måste göra klart övningarna på texten på italienskan. Och jag måste göra lite företagsekonomi. Och jag måste läsa i psykologiboken. Och jag måste göra engelskaläxan. Och jag måste göra klart pappret på Nk:n.


(Usch, jag vill ha en kram. Jag vill ha kärlek. Jag vill ha någon att hålla kär. Jag vill sjunga. Jag vill spela piano och gitarr. Jag vill bara ha en kram och känna mig uppskattad!)


Aja, nu ska jag kolla några bloggar, sen ska jag gå och plugga. Jag lovar! Och jag avslutar inlägget med att rekomendera er läsare att lyssna på låten Come My Way - Skillet. Adjö.
/K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0