22:05 - the pain hurts

Jaha, här sitter man kl. 22:05 och har fått ganska mycket gjort (enligt mig).
Jag har i alla fall skrivit klart religionen och försökt göra klart rättskunskapen.
Jag har även läst lite i Tristan och Isolde, men mer gjorde jag inte.

Imorgon slutar jag 11:45 - SKÖNT!
Tror nog att jag ska gå upp sent och ha med mig frukost till skolan,
och sedan äta när jag kommer hem. Inte värt att äta i skolan om det är fisk.
Fast om de andra äter kanske jag också gör det. Vi får la se.

Imorgon måste jag tvätta. Jag börjar få slut på kläder. Baah, jobbigt.
Men jag kanske ska ta en sväng till terrängspåret vid Grytplatsen och
knäppa lite härliga höstbilder. Har även lust at kidnappa PG någon dag
och leka lite modell med henne :) Blir ju liiiiiiiiiiite bättre kort om man
använder hennes mors kamera än om man använder mig.

Nej, nu ska jag sova. Vi får väl se om jag hittar på något roligt att skriva imorgon.
God natt, puss. Adjö.

/K.

Postat av: Sofia Kvarnström

Sv: Tack :D Jaja, men nästan rätt :P

2009-09-28 @ 22:34:41
URL: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0