21:54 - tierd is the word

Hello. Jag sitter här och gör nästan ingenting. Björn vill att jag ska till Uppsala och festa med honom(?), svaret blir nej. Jag vill verkligen festa, men inte i Uppsala på en TISDAG!

Idol i Gävle idag! Jag såg inte Malin, men dock en massa bra människor. Jag såg Ronnie!!!!!! Stackarn, han var sååååååååååååå nervös! Riktigt jobbigt att se ikväll kanske. Vet ej.
Men jag kunde ha fått veta. Jag skulle ju kanske ha åkt dit, men hade ingen skjuts.

Dagens träning var faktiskt lite roligare än den brukar. Vi var hela 6st på träningen! Eller ja, 7st om man räknar med Niklas Lopez som kanske ska börja träna med oss :)

Jag har spelat lite gitarr nu på kvällen och kommer kanske fortsätta lite till innan jag drar mig till sängen. Adjö!

Ps. R.I.P. Patrick Swayze! Ds.

/K.



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0