18:24 - Paus

Nu tänkte jag att jag skulle ta en liten paus i mitt skrivande. Jag tycker att jag har skrivit ganska mycket på religionen, hoppas att det är tillräckligt bra för ett högt betyg bara. Och jag hoppas att jag kommer upp i antalet sidor som det står att man måste ha.

Jag kommer även fortsätta och klura ut svaren på rättskunskapen tills imorgon. Och jag LOVAR att det är säkert bara jag som kommer ha gjort den, för jag såg då ingen som tog hem boken i fredags förutom jag. Men Lennart sa ju faktiskt att vi skulle gå igenom frågorna så vi låg en lektion före.

Förresten! Jag kan ju berätta om turridningen nu när jag är igång och skriver!
Det var i alla fall jätteroligt! Jag förstår varför alla som rider tycker att det är kul. Jag galopperade, travade och töltade för första gången igår. Och att galoppera, oooooooh vilken befrielse! Hoppas att jag kan få låna Lillen, Jennies häst, och prova honom också. Förra gången när jag skulle pröva trav var det så mycket flugor, mygg och brons så han sparkade bara sig själv på magen. Men det är lätt värt att göra igen. Jag längtar till nästa gång.

Nej, nu får jag fortsätta på religionen så jag kanske får lite fritid idag. Adjö!

/K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0