20:03 - Fredagsmyyyyyyyyys!

Jaha, då var det fredag igen = fredagsmyyyyyyyyyyys!

Har väl inte hänt så mycket idag. Fick skjuts av Josse till skolan, bara för att det regnade. Skolan var som den brukar. Såg på någon helstörd film på italienskan, jobbade med frågor på Rk, lunch, gjorde Nkprov(ganska lätt faktiskt), gjorde inte mycket på engelskan, såg på film på svenskan. En helt okej fredag.

Efter skolan fick jag skjuts av mor hem, sen stannade jag kvar där och åt tacos med henne och Mats. Har väl varit hemma hos pappa i ca 45 min bara. Och när jag klev innanför dörren kände jag lukten av eld! Pappa hade tänt en eld i öppna spisen. Gud så mysigt.

Nu ska jag i alla fall återgåt till soffan där pappa tittar på CSI Miami, en väldigt bra serie. Höres! Adjö. /K.

 



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0