18:55 - torsdag



Hej hopp. Idag blir det träning! Har längtat som fan! Är lite rädd över att vara så dålig nu när alla har blivit så bra. Har ju missat 3 veckor, och det är ganska mycket. Sen ska jag lära mig 8 (!) låtar till onsdag v.45 som vi ska kunna på kören. Aja, jag vet i alla fall vad jag ska göra på lovet!
Matteprovet idag gick bra, det var ganska lätt faktiskt. Hoppas på bra betyg. Fick tillbaka Nk-provet också. 0,5 poäng ifrån VG -.-' BLÄH!
Har inte så mycket annat att säga. Ska kolla om mor har fört över pengar, för i så fall kan jag gå på stan imorgon och handla något fint till Emelie som fyller år på söndag. Vet inte riktigt vad jag ska köpa, men jag har något i aningen. Synd att Erika ska till Leksand imorgon, annars kunde hon ha följt med.

Jag känner på mig att det kommer bli en lugn dag imorgon. Dagen före lovet liksom, vad kommer hända? Typ slösa bort lektionerna(förutom på Nk:n och Engelskan, där Stone och Gohde kommer ge oss MASSOR av grejjer att göra).

På lördag ska jag på Halloween-party hos Matilda. Vi ska klä ut oss och äta god mat! Mums. Det är så trevligt att umgås med er tjejer :) Nej, nu ska jag göra något annat innan träningen. Kan ju inte sitta här och slösa bort tid! Adjö. /K.



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0