18:54 - DÖ.

Jag har suttit på eftermiddagen och pluggat företagsekonomi. Innan jag går och lägger mig ska jag nog läsa styckena som vi fick i läxa på psykologin. Jag är verkligen så jävla trött på skolan nu. Hinner verkligen inte med någonting annat än att plugga och gå i skolan.

Dagens händelse: Tant Lotta lärde lilla Bea att knyta skorna(en orienteringsknut)

Adjö. /K.

No puedo lidiar con nada. Siento como que mi entusiasmo por la vida se han reducido a 0. Estoy tan jodidamente cansado de todo y de todos. Se siente como si son agredidos todos los días y acabo de reírse de ello, porque nadie más lo hará ver lo mal que me siento realmente. Sólo quiero morir. Nadie sabe cuánto dolor que siento, y es realmente como estoy empezando a suprimir también. Los días pasan y se van, se van a la escuela y tiene un buen desempeño en las pruebas y lecciones. Se siente como que tengo que conectar a una muerte a la altura de mi marca "lameculos". No es divertido y me gusta. No lo entiendo. Toda esta presión que tenemos en ellos. Odio que, francamente. Todo y todos pueden ir a morir. No tengo a nadie con quien hablar de él y se siente como si nadie quiere saber cómo es realmente. Todo se siente tan maldito inútil. ¿Qué hago aquí en la tierra? ¿Cuál es mi propósito en la vida? ¿Hay alguna razón por la que vivo? ¿No puedo morir mañana?

Postat av: Anonym

Jag klarar inte av någonting. Det känns som min livsglädje har minskat till 0. Jag är så jävla trött på allt och alla. Det känns som om du attackeras varje dag och bara skratta åt det, eftersom ingen annan kommer att se vad jag känner mig taskig. Vill bara dö. Ingen vet hur mycket smärta jag känner, och det är verkligen som jag börjar ta bort också. Dagarna kommer och går, de går till skolan och går bra på prov och lektioner. Det känns som om jag måste ansluta till en död på höjden av mitt varumärke "lakej". Det är inte kul och jag gillar det. Jag förstår inte. Allt detta tryck som vi har på dem. Jag hatar det, uppriktigt sagt. Allt och alla kan gå att dö. Jag har ingen att prata med honom och känns som om ingen egentligen vill veta hur. Allt känns så jävla meningslöst. Vad i all världen gör jag här? Vad är mitt mål i livet? Finns det någon anledning till varför jag bor? Kan jag dö i morgon?

2009-10-06 @ 10:32:45

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0