18:10 - måndag

HALLÅ HALLÅ!

Måndag idag. Igen. Usch, tycker verkligen inte om måndagar.
Italienskan: Gjorde en kontrollstation som jag inte alls pluggat på.
Psykologin: Gjorde något papper som jag klarade mindre bra p.g.a jag inte var med förra veckan.
Spanskan: Gjorde typ ingenting. Läste igenom min berättelse till NP.
Matte: Fick ett övningsprov som jag klarade extraordinärt bra!
Engelska: Rättade förra veckans läxförhör, läste en text, skrev glosor.

Denna vecka har jag ett matteprov. Tror faktiskt att det kommer gå ganska bra ändå. Det är ju inte så svårt som man gör de. Dessutom har jag ju redan gjort det typ, så jag vet ju hur proven är upplagda.

Ikväll ska jag lämna in beställningarna för toapappret. Blir nog ett besök hos Jonna nu på kvällen. Även fast hon är på träning så ska jag nog lämna det till hennes mor direkt. Vet inte om jag är så sugen på att åka ner och titta på träningen idag. Kanske åker imorgon om pappa kan skjutsa eller hämta så kan jag samåka med någon. Fast det blir nog bara att stå och skjuta lite. Blir nog inte mycket till att springa och skit. Hostar ju fortfarande då och då. Kan ju vara ombytt, men ändå.

Har blivit helt besatt av Mandylon. Älska. De är så underbart bra! Lyssnar om och om och om igen på deras låtar. AAAAH!  Anywho, ska nog leta reda på lite info om svenska högtider på spanska nu, eller så sätter jag mig och räknar lite i matteboken. Får se. Btw, mina gratis sms tar slut imorgon!!! Baah, handikappad. I och för sig har jag 230:- på kortet, men ändå. Då måste man hålla koll på hur mycket sms man skickar. Äsch, ska nog fylla på när jag får studiebidrag. Det är ju bara en veckan bort. Ungefär. Måste ändå hitta på något att köpa till Emelie (<3) som fyller 18 (!) på söndag. Ska be mor att sätta över lite pengar från sparkontot då så jag kan köpa något extra fint :) Men men, nu ska jag kika runt lite på andras bloggar. Adjö. /K.


Postat av: Annica

hej, allt bra?:) kram

2009-10-19 @ 23:19:25
URL: http://annnicca.blogg.se/

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0