10:22 - sovmorgon

Hej hopp. Asskönt med sovmorgon till 12:25, eller vad säger ni SP08? ;)

Nej, snart måste jag börja fixa mig för att dra till skolan, men jag kan ju prata lite om hur gårdagen och de andra dagarna har varit.
Igår slutade vi 13:30, det var jätteskönt, för då kunde man komma hem och ha hela eftermiddagen framför sig. Dock kunde det varit en bättre dag, för vi hade idrott, spanska och engelska. Men idrotten kunde jag inte vara med på, spanskan var inställd så jag hade bara behövt kommit dit till engelskan. Ibland suger skolan verkligen. Tyvärr blev det ingen kör, pappa tyckte inte att jag skulle gå då jag hostar som en jävel och bara skulle störa. Så jag blev hemma i stället. Gjorde klart engelskan och började plugga lite på Nk:n. Har inte pluggat så mycket på den som jag skulle ha gjort, men jag förstår det mesta ändå. Ska ägna hela eftermiddagen idag åt att plugga det. Även fast Erika blir ensam hemma hela kvällen så måste jag plugga. Hon vill att jag ska komma över och äta pizza och prata, men jag måste plugga.

Fick även lite roliga natt-sms igen. Som vanligt. Och jag har vaknat mitt i natten flera gånger av att hosta eller av behovet att snyta mig. Men men, det är så när man är förkyld.

Nej nej, nu ska jag inte spendera mer tid här. Blir en uppdatering imorgon innan rättskunskapen eftersom hela eftermiddagen kommer gå åt till att plugga!!! Nu ska jag ha bra betyg. Adjö! /K.

Ps. Jag saknar min PG <3 Ds.



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0